Όροι & Προϋποθέσεις

Γενικοί

1. Δεν επιτρέπονται συγκεντρώσεις και πάρτι οποιασδήποτε φύσης στην αίθουσα.

2. Το ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα να απομακρύνει τυχόν επιπλέον ενοίκους στο δωμάτιο.

3. Το ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα να διώξει τους επισκέπτες από το ξενοδοχείο λόγω της συμπεριφοράς και της συμπεριφοράς τους ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο ασφάλειας, προστασίας ή ιατρικό λόγο. Αυτό ισχύει ιδίως, εάν οι επισκέπτες δεν τηρούν τις οδηγίες των υπαλλήλων του Ξενοδοχείου, εκφράζονται με τρόπο που δημιουργεί διακρίσεις, παρενοχλούν ή θέτουν σε κίνδυνο άλλους επισκέπτες.

4. Οι επισκέπτες είναι υποχρεωμένοι να προσκομίσουν ένα πρωτότυπο αποδεικτικό ταυτότητας κατά την άφιξή τους στο ξενοδοχείο.

5. Όλα τα περιουσιακά στοιχεία και τα τιμαλφή του Ξενοδοχείου θα πρέπει να διαφυλάσσονται δεόντως και να μην φθείρονται ή καταστρέφονται. Το Ξενοδοχείο έχει τη διακριτική ευχέρεια να επιβάλει οποιαδήποτε χρέωση στο μέλλον, εάν αποδειχθεί πέραν πάσης αμφιβολίας ότι η εν λόγω ζημία/καταστροφή στα περιουσιακά στοιχεία του Ξενοδοχείου (κινητά και ακίνητα) έχει γίνει ή προκληθεί από τον επισκέπτη.

6. Εάν έχετε οποιαδήποτε αλλεργία, ευαισθησία ή δυσανεξία, ενδεικτικά σε: συγκεκριμένο ύφασμα, υλικό, προϊόν καθαρισμού ή τρόφιμο, δεν είναι ευθύνη του Ξενοδοχείου να ενημερώσει τη διεύθυνση του Ξενοδοχείου πριν από την άφιξη.

7. Τα τιμαλφή σας μπορούν να φυλαχθούν σε θυρίδα ασφαλείας στο δωμάτιό σας ή το ξενοδοχείο μπορεί να φυλάξει τα τιμαλφή σας κατόπιν αιτήματος.

8. Σε περίπτωση που τα αντικείμενα που επιθυμείτε να αποθηκεύσετε είναι εξαιρετικά πολύτιμα, θα πρέπει να ενημερώσετε το ξενοδοχείο πριν από την αποθήκευση. Το ξενοδοχείο ενδέχεται να αρνηθεί να αποθηκεύσει αυτού του είδους τα τιμαλφή.

9. Η διεύθυνση και το προσωπικό εργάζονται σκληρά για να παρέχουν ένα ασφαλές περιβάλλον. Κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για να διασφαλίσουμε τη διατήρηση ενός ασφαλούς περιβάλλοντος και ζητάμε από τους επισκέπτες μας να κάνουν το ίδιο. Το ξενοδοχείο δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για τυχόν προσωπικά αντικείμενα που χάνονται, κλέβονται ή τοποθετούνται λανθασμένα ενώ βρίσκονται στις εγκαταστάσεις λόγω πράξεων και παραλείψεων των ίδιων των επισκεπτών.

10. Τα απολεσθέντα αντικείμενα που βρίσκονται στις εγκαταστάσεις καταγράφονται και φυλάσσονται σε ασφαλές μέρος για περίοδο τριών (3) μηνών. Στη συνέχεια τα αντικείμενα είτε απορρίπτονται είτε δωρίζονται σε φιλανθρωπικές οργανώσεις. Το ξενοδοχείο δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για την επικοινωνία με άτομα σε σχέση με τα απολεσθέντα αντικείμενα. Τα ευπαθή αντικείμενα που ανακτώνται από τα δωμάτια μετά το check out διατηρούνται μόνο μέχρι το κλείσιμο της επιχείρησης την ίδια ημέρα.

11. Τα ζητηθέντα αντικείμενα μπορούν να παραληφθούν από το ξενοδοχείο με έγκυρη ταυτότητα ή εναλλακτικά το ξενοδοχείο μπορεί να κανονίσει την ταχυδρόμηση για λογαριασμό του επισκέπτη με δικά του έξοδα.

12. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις ανά πάσα στιγμή χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Σε περίπτωση που γίνουν οποιεσδήποτε αλλαγές, οι αναθεωρημένοι όροι και προϋποθέσεις θα αναρτηθούν αμέσως στον παρόντα ιστότοπο. Παρακαλούμε να ελέγχετε τις τελευταίες πληροφορίες που αναρτώνται εδώ για να ενημερώνεστε για τυχόν αλλαγές.

13. Κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να διασφαλίσουμε ότι οι ρυθμίσεις της κράτησης είναι ικανοποιητικές, ωστόσο το ξενοδοχείο δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε απώλεια οικονομική ή άλλη, καθυστέρηση ταξιδιού, τραυματισμό, ζημία, πρόσθετα έξοδα ή ταλαιπωρία που προκαλείται άμεσα ή έμμεσα από οποιαδήποτε γεγονότα που βρίσκονται εκτός του ελέγχου μας. Αυτά περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, καθυστερήσεις ή ακυρώσεις πτήσεων, πολιτικές ταραχές, ελαττώματα οχημάτων, απεργίες, κλοπές, τρομοκρατικές ενέργειες, φυσικές καταστροφές, πόλεμο, πυρκαγιά, πλημμύρες, θεομηνίες, κυβερνητικές ή άλλες πράξεις, αλλαγές σε κυβερνητικούς κανονισμούς, ατυχήματα ή βλάβες μηχανημάτων ή εξοπλισμού, απαιτήσεις συντήρησης ή εργατικές κινητοποιήσεις.

Πολιτική Κρατήσεων και Όροι Διαμονής

1. Προχωρώντας στην κράτηση, συμφωνείτε και αναγνωρίζετε περαιτέρω ότι, εάν η κράτηση γίνει αποδεκτή από το ξενοδοχείο, η διαμονή σας στη συνέχεια θα υπόκειται στους συνήθεις όρους και προϋποθέσεις του ξενοδοχείου όσον αφορά την κράτηση/διαμονή σας στο ξενοδοχείο.

2. Συμφωνείτε περαιτέρω ότι οι Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις, όπως παρέχονται στην ιστοσελίδα eleios.gr, αποτελούν τη δεσμευτική συμφωνία μεταξύ εσάς και του Hotel Eleios σε σχέση με οποιαδήποτε και όλες τις εμπορικές συμφωνίες, συμπεριλαμβανομένης της κράτησης, της διαμονής, της πληρωμής, της χρήσης των εγκαταστάσεων κ.λπ. οποιασδήποτε φύσης.

3. Το Ξενοδοχείο μπορεί, κατά την απόλυτη διακριτική του ευχέρεια, να ακυρώσει την κράτηση, εάν το Ξενοδοχείο θεωρεί ότι οι παρεχόμενες πληροφορίες κράτησης είναι παραποιημένες ή ελλιπείς.

4. Ο επισκέπτης συμφωνεί οικειοθελώς και επιτρέπει στους εκπροσώπους του Ξενοδοχείου να δημιουργήσουν προφίλ του επισκέπτη από το δημόσιο τομέα για να εξακριβώσουν τα στοιχεία του επισκέπτη και να του παράσχουν τις κατάλληλες υπηρεσίες φιλοξενίας κατά τη διάρκεια της διαμονής του στο ξενοδοχείο.

5. Την ημέρα της άφιξής σας, το δωμάτιό σας ενοικιάζεται από τις 15:00 και μετά, εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετικά.

6. Την ημέρα της αναχώρησής σας, πρέπει να φύγετε από το στούντιο πριν από τις 11:00. Η ημέρα της αναχώρησης δεν χρεώνεται.

7. Σε περίπτωση παραμονής στο δωμάτιο την ημέρα της αναχώρησης μετά τις 11:00 και μέχρι τις 18:00, θα χρεωθείτε με το 50% της τιμής της διανυκτέρευσης, μόνο κατόπιν ραντεβού.

8. Σε περίπτωση διαμονής μετά τις 18:00, θα χρεωθείτε για ολόκληρη τη νύχτα, μόνο κατόπιν ραντεβού.

9. Εάν χρειάζεστε βρεφική κούνια, παρακαλούμε ενημερώστε μας κατά την κράτηση.

10. Για παιδιά από 0 έως 3 ετών δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση.

11. Η χρέωση για κάθε επιπλέον άτομο είναι 30 € ανά ημέρα και θα πρέπει να μας ενημερώσετε εγκαίρως για να εξασφαλίσετε τη διαθεσιμότητα ενός επιπλέον κρεβατιού στο δωμάτιο.

12. Δεν επιτρέπεται η υπεκμίσθωση του δωματίου που παρέχεται από το ξενοδοχείο ή η παροχή καταλύματος στο εν λόγω δωμάτιο σε τρίτους. Κατά την άφιξη, ο πελάτης υποχρεούται να δηλώσει τον ακριβή αριθμό των επισκεπτών που θα διαμείνουν στα δωμάτια για τα οποία έχει γίνει κράτηση. Δεν επιτρέπονται πρόσθετοι επισκέπτες, εκτός εάν εγκριθεί από το ξενοδοχείο, με τις αντίστοιχες πρόσθετες χρεώσεις.

13. Για την επιβεβαίωση μιας κράτησης με κανονική τιμή, απαιτείται προκαταβολή 30% ή ποσό ίσο με το κόστος μιας διανυκτέρευσης, όποιο από τα δύο είναι μεγαλύτερο. Η προκαταβολή καταβάλλεται είτε με έγκυρη πιστωτική ή χρεωστική κάρτα είτε με τραπεζικό έμβασμα. Αρχικά, αποστέλλεται μια προ-κράτηση, η οποία περιέχει όλες τις λεπτομέρειες της κράτησης, τη διαδικασία για την προκαταβολή, το χρονικό πλαίσιο για την καταβολή της, καθώς και την πολιτική ακύρωσης. Μετά την καταβολή της προκαταβολής, αποστέλλεται μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την τελική επιβεβαίωση της κράτησης.

14. Το μόνο νόμισμα που γίνεται δεκτό είναι το EURO (€).

15. Σε περίπτωση κράτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφώνου, πρέπει να καταθέσετε το απαιτούμενο χρηματικό ποσό στον τραπεζικό λογαριασμό που παρέχεται εντός 2 εργάσιμων ημερών. Στην κατάθεσή σας θα πρέπει να αναφέρετε το ονοματεπώνυμό σας αλλά και τις ημερομηνίες του check-in και του check-out.

16. Σε περίπτωση μη καταβολής της προκαταβολής, το ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την κράτηση χωρίς προειδοποίηση.

17. Κατά την άφιξη, η διαμονή και/ή οι λοιπές υπηρεσίες που παρέχονται κατά τη διάρκεια της διαμονής του πελάτη θα πρέπει να πληρωθούν άμεσα ή να χρεωθούν στο λογαριασμό του κάθε δωματίου. Η πληρωμή μπορεί να γίνει είτε σε μετρητά (ανάλογα με το ποσό και την ισχύουσα νομοθεσία) είτε με πιστωτική/χρεωστική κάρτα ή τραπεζικό έμβασμα. Το ξενοδοχείο οφείλει να παρέχει στον πελάτη το σχετικό έγγραφο με τις αντίστοιχες χρεώσεις.

18. Σε περίπτωση αναχώρησης πριν την καθορισμένη ημερομηνία, χρεώνεστε με το 100% του υπόλοιπου της διαμονής.

19. Οποιαδήποτε έξοδα τραπεζικής μεταφοράς ή μετατροπής νομίσματος καλύπτονται αποκλειστικά και μόνο από εσάς.

20. Μπορείτε να ακυρώσετε την κράτησή σας για οποιονδήποτε λόγο, ανά πάσα στιγμή.

21. Εάν η ακύρωση γίνει τουλάχιστον 21 ημέρες πριν από την άφιξή σας, σας επιστρέφεται ολόκληρο το ποσό της προκαταβολής.

22. Εάν η ακύρωση γίνει σε λιγότερο από 21 ημέρες πριν από την άφιξή σας, δεν σας επιστρέφεται το ποσό.

23. Σε περίπτωση μη εμφάνισης, δεν παρέχεται καμία επιστροφή χρημάτων.

24. Πρέπει να συμμορφώνεστε με την πολιτική των ήσυχων ωρών. Από τις 15:00 έως τις 17:30 και από τις 23:00 έως τις 07:00.

25. Τα κατοικίδια δεν επιτρέπονται στα δωμάτια.

26. Σε περίπτωση που υπάρχουν ειδικά αιτήματα ή παράπονα, σας ενθαρρύνουμε να ενημερώσετε άμεσα τη ρεσεψιόν κατά τη διάρκεια της διαμονής σας. Σε όλες τις περιπτώσεις και όπου είναι δυνατόν, θα καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια για την επίλυση του θέματος.

Επικοινωνήστε στο stay@eleios.gr ή καλέστε μας στο +306984249900 για οποιαδήποτε βοήθεια.

ΓΕΜΗ: 48945738000
Επιμελητήριο της Ελλάδος αρ: 10294